Wil je meer weten over onze diensten of werkwijze?
We spreken je graag!
- Strategie
- Zoekmachine optimalisatie (SEO)
- Betaalde zoekadvertenties (SEA)
- Website optimalisatie
- Social media campagnes
- Data analyse
- Marketing automation
Een online strategie is een manier om jouw boodschap te verspreiden. Niet opdringen, maar verweven in de stroom van prikkels die de consument op één dag te verwerken krijgt. Meer kan beter zijn, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Invulling geven aan een communicatie- of marketingstrategie middels online kanalen is onze specialiteit. We vinden de balans en gaan hier samen mee aan de slag.
Het werkgebied van online marketing beslaat data-analyse tot aan content creatie. Dit resulteert in een brede impact, maar ook in veel verschillende specialismen. Neem bijvoorbeeld campagnevoering via verschillende social-mediakanalen, zoekmachines en e-mail. Voor een groot bereik, gaan deze platformen vaak gepaard met betaalde campagnes.
Niet-betaalde (ook wel organische) groei beslaat een ander onderdeel van het werkveld. Hieronder vallen marketing automation en SEO (gratis zoekresultaten in Google). Wat online marketing complex maakt, is dat alles met elkaar samenhangt. Een hoge positie in Google gaat (onder andere) samen met data-analyse en content creatie. En de beste SEA resultaten gaan gepaard met website optimalisatie en een ondersteunende social-mediacampagne.
Kaisser helpt jouw organisatie met de beste inrichting van deze kanalen, behorend bij de strategie van de organisatie.
Het wil nog eens voorkomen dat er zonder plan begonnen wordt aan campagnes. Onze visie: werk altijd vanuit een plan. Ten eerste geeft dit houvast. Daarnaast kan je niet bijsturen zonder een doel in zicht te hebben. Je zal merken dat een eerste strategie niet waterdicht is. Er zal moeten worden bijgestuurd. Dit is prima en misschien zelfs wel noodzakelijk, want door middel van trial and error leert men. Echter, wordt trial and error zonder plan écht een lastig parket.
Dit begint bij maken van een nul-meting. Wat is de huidige stand van zaken en wat is de situatie waar wij gezamenlijk naartoe willen werken? Een goede inrichting zorgt voor een effectievere campagnevoering, optimalisatie en rapportage.